Avatar billede hyperactive Nybegynder
16. januar 2007 - 12:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Visual Studio 2005 - Unable to start debugging on the Web server.

Jeg har netop opgraderet fra Visual Studio 2003 til Visual Studio 2005. Jeg har så fået konverteret et webprojekt, jeg er i gang med til 2005, men kan ikke få den til at debugge. Jeg får fejlen "Unable to start debugging on the Web server. Handlingen fik en timeout"... Nogen løsningsforslag???
Avatar billede kalp Novice
16. januar 2007 - 12:49 #1
hmm.. har du dette i web.config?
<compilation defaultLanguage="c#" debug="true"/>

og så du loggen efter konverteringen om der var noget som ikke gik godt?!
Avatar billede hyperactive Nybegynder
16. januar 2007 - 13:19 #2
Jeg har sat debug="true"... og fik ingen fejl ved konverteringen
Avatar billede kalp Novice
16. januar 2007 - 13:25 #3
det er vel lokalt.. jeg tror du skal ind og taste dit IP og istedet for localhost..
se http://support.microsoft.com/kb/814717
Avatar billede hyperactive Nybegynder
16. januar 2007 - 13:25 #4
Hvis jeg kører iisreset inden debugging, så lykkes det - men det er irriterende at skulle gøre det hver gang... Samtidig er debugging ekstremt langsom... Jeg vil skyde på at det tager ca. 5 gange så lang tid som i VS 2003 inden siden vises
Avatar billede kalp Novice
16. januar 2007 - 13:41 #5
ved ikke hvorfor den er langsom med dit VS 2003 projekt.. går ikke ud fra det er et problem med et almindeligt VS 2005 projekt