Avatar billede mayskov Nybegynder
15. januar 2007 - 14:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl i grafikkort?

Hej
Jeg har en 2 år gammel Medion PC, der med kortere og kortere intervaller giver striber (lodrette) på (flad)skærmen så den bliver ulæselig.
Jeg har testet skærmen på min anden PC uden problemet opstår, så jeg vurderer, at det må være problem med grafikkortet PC-en (Radeon 9800XL) - er der nogen der har et bud på en løsning?
Avatar billede mash Mester
15. januar 2007 - 15:05 #1
øhh hehe har være ude for at stikket er slidt (både gfx kort stikket  og skærm stikket)

det hjalp at vende skræm stikket (hvis det altså er typen der kan pilles af i begge ender)

men ellers lyder det som om det er ved at være færdigt det gfx kort, bliver det meget varmt ?(med meget varmt mener jeg varmere end man kan holde på ,det er normalt at de bliver op til omkring 75 grader),støv og skidt kan osse gøre det.

hvis du har muligheden så test evt. gfx kort i anden pc osse
Avatar billede mayskov Nybegynder
18. januar 2007 - 22:13 #2
Hej tgkdk

Tak for din kommentar - jeg har skiftet grafikkortet, blot ærgerligt i en PC på 2 år + 10 dage.
Lægger du et svar så du kan få dine point.
Avatar billede mash Mester
18. januar 2007 - 23:05 #3
:-)