Avatar billede greenhelmet Nybegynder
24. maj 2001 - 21:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Probs med tastatur på bærbar - Compaq!!!!!

Jeg har et problem med Fn - knappen på min bærbare compaq maskine. Jeg har kørt diagnostics program mm, men kan ikke komme i kontakt med de funktioner der kræver brug af Fn - knappen (det gælder også adgang til de nummeriske taster). Jeg har bemærket at det af windows installerede tastatur er sat til standard 101/102 - kan det være derfor? Jeg har ikke kunnet finde drivere til keyboardet på nettet....
Der er tale om en ældre Armada 1700.

Hjælp
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. maj 2001 - 21:35 #1
det er mere sandsynligt at det er din Fn-tast der er ved at være defekt! Den virker nemlig uafhængig af styressytem.
Avatar billede greenhelmet Nybegynder
24. maj 2001 - 21:37 #2
Damnation - det havde jeg godt på fornemmeren, har du nogen anelse om hvad sådan et nyt tastatur koster?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. maj 2001 - 21:41 #3
ingen anelse :-/
prøv at kontakte compaq på 70-287028 og hør dem ad.
Avatar billede greenhelmet Nybegynder
24. maj 2001 - 21:42 #4
tak for hjælpen
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. maj 2001 - 21:44 #5
hvis du er heldig, har de måske et brugt tastatur du kan købe billigt :)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. maj 2001 - 21:44 #6
takker for points :)
Avatar billede greenhelmet Nybegynder
24. maj 2001 - 21:46 #7
lyder som om jeg skal være meget heldig, men det er da klart et forsøg værd - også selvom jeg lige nu er lidt træt af at have købt brugt ;-)
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. maj 2001 - 21:46 #8
har selv en armada 1500... og tastaturet \"mørnes\" med tiden, men kom kimrosgaar siger, så er der nok ikke ret meget andet at gøre.
Held og lykke, og evt. må du godt skrive hvad de tager (til videre interesse her)
Avatar billede greenhelmet Nybegynder
24. maj 2001 - 21:48 #9
Lyder som en fornuftig ide - det er noteret.