Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
13. januar 2007 - 20:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på min router, D-link DGL-4300 (GamerLounge)

Hej

Har indtil for nylig været den stolte ejer af en D-link DGL-4300 router.
Forleden skulle jeg så lige rode lidt med nogle port-forwarding indstillinger.
Efter at have gemt de nye indstillinger frøs router-interfacet under genstart af routeren og det er ikke siden lykkedes mig at få adgang til interfacet via browser-login. Jeg får at vide at siden ikke findes, når jeg prøver at logge på via http://192.168.0.1.
Det hjælper heller ikke at resette routeren via reset-knappen.

I skrivende stund har jeg udskiftet routeren med en gammel switch.

Håber nogen kan hjælpe.

_Torben
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
13. januar 2007 - 20:53 #1
forkert kategori. Jeg flytter spørgsmålet til kategorien netværk.
Avatar billede gudiksen Nybegynder
13. januar 2007 - 20:54 #2
Hvad har du før din switch? En anden router, eller dhcp-server?
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
13. januar 2007 - 20:57 #3
Spørgsmålet er flyttet til:

http://www.eksperten.dk/spm/755866