Avatar billede starfa Nybegynder
12. januar 2007 - 16:09 Der er 1 kommentar

Min laptop vil vist kun køre 60 hz opdat. på ekstern skærm?

Min laptop vil vist kun køre 60 hz opdatering på den eksterne skærm? kan det passe ? og er der mulighed for at skifte, når jeg kigger under skift opdatringshastighed , kan jeg kun vælge 60 hz ! Min laptop skærm på 15,4 " kører fint , men min 19" widescreen samsung syncmaster 940bw Flimrer meget, hvad kan jeg gøre for at det bliver bedre ??? hjælp...
Avatar billede halifax Nybegynder
12. januar 2007 - 16:47 #1
De 60 Hz på din laptop passer meget godt til en LCD skærm, der kører lavere hz end traditionelle CRT skærme.
Kender ikke din 19" - er det LCD eller CRT? Er der ingen indstillingsmuligheder på den, som hjælper?

Er der på laptop'en mulighed for at deaktivere skærmen og på den måde fremkalde højere hz på din alternative skærm. Betyder i så fald at du kun kan benytte een skærm af gangen. - Kun et skud.  :-)