Avatar billede kovalt Nybegynder
12. januar 2007 - 14:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

To netkort i PC

Hej

Jeg har et lille LAN med tre computere hvoraf den ene er udstyret med et Vodaphone Mobile Connect Card. Denne computer modtager data fra de to andre computere og skal sende disse il en server på nettet.

Mit problem er at jeg ikke kan få computeren med Connect Carded til at komme på nettet når jeg sætter LAN-kablet i. Det er som om de to IP-adresser forvirre skidtet.

/Kovalt
Avatar billede anazonda Nybegynder
12. januar 2007 - 14:37 #1
prøvet med at definere en fast lokal ip?
Avatar billede kovalt Nybegynder
12. januar 2007 - 14:41 #2
Jeg har nu sat en fast IP adresse på LAN-netkortet på serveren. Det lader ikke til at hjælpe
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
12. januar 2007 - 15:06 #3
Den ene forbindelse skal være delt.
Avatar billede kovalt Nybegynder
22. januar 2007 - 21:02 #4
Jeg fik det aldrig til at virke på wireless-connection men kun på Mobile COnnect
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. januar 2007 - 21:06 #5
mere respons, mere hjælp..o)

.