Avatar billede mikie Nybegynder
12. januar 2007 - 01:41 Der er 1 kommentar

tasteturet er kaput eller bare underligt

DEN ER HEL GAL: MIT LOGITECH CORDLES TIL LAPTOP OPFØRE SIG DYBT UNDERLIGT; som fx: nu hvor det skriver med lille når caplock er slået til men fortsæt nægter at sætte punktum uanset hvad jeg gør:

musen er ligeså underlig; når jeg fx: venstre klikker på en mail i indbakken; markeres alle foransående: andre problemer er fx: at den ved v: KLIK MARKERE HELE Siden:

alt det almindelige er prøvet; ingen cok i tasteturet; batterier udskiftet; original software indstillet og sat til standard opsætning:

er skidte kaput eller nogle gode foreslag ??
Avatar billede js_delphi Nybegynder
12. januar 2007 - 07:42 #1
Det lyder som om knappen "Shift" hænger (sidder fast).