Avatar billede 2c Nybegynder
11. januar 2007 - 14:16 Der er 1 løsning

Skift brugere

Hej,

Jeg har en webside, hvor jeg har nogen forskellige brugere.

Mit problem er, at administratoren nogen gange vil se hvordan en side for eksempel ser ud fra en bestemt kundes synspunkt.

Så han skal kunne skifte til kundens login. Det kan jeg nemt gøre sådan her:
FormsAuthentication.RedirectFromLoginPage("username", false);

Mit problem er, at jeg vil kunne skifte tilbage til admin igen. Jeg syntes det ser ud som om, at mine sessioner dør, når jeg kalder FormsAuthentication.RedirectFromLoginPage("username", false);
Det er jo ikke så godt, for jeg havde tænkt mig at bruge den til at opbevare admin brugernavnet.

Nogen foreslag til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede 2c Nybegynder
11. januar 2007 - 14:28 #1
Lukker.
Det var en fejl fra min side.
Sessioen bliver gemt alligevel.