Avatar billede ameq Nybegynder
10. januar 2007 - 21:00 Der er 5 kommentarer

Asp menu kontrollen virker da underlig

Hej E
Jeg sider og bruger asp:menu kontrollen og mit output virker som sådan også fint nok.

Mit output:
Forside:
  Side:
    -Underside
      -Underside til underside
  Side:
    -Underside
      -Underside til underside

Det syns jeg ikke er så fedt for så længe jeg står på forsiden så vil jeg godt havde at det er kun børnene til min forsiden som bliver vist og når jeg klikker under en underside vil godt havde at det er kun er "mor" til den samt dens barn som bliver vist.

Men hvordan gøre jeg lige det?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
11. januar 2007 - 08:34 #1
prøv at sætte StaticDisplayLevels="1" på selve menuen.
Avatar billede ameq Nybegynder
11. januar 2007 - 10:22 #2
yes så viser den kun
Forside:
  Side:

og hvis jeg går ind på Side: så kommer dens børnene ikke frem.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
11. januar 2007 - 10:23 #3
hvordan er din menu defineret ?
Avatar billede ameq Nybegynder
11. januar 2007 - 10:24 #4
<asp:Menu runat="server" ID="aspMenu" DataSourceID="mapdatabsource" StaticSubMenuIndent="0" StaticDisplayLevels="3" CssClass="LeftMenu" >
</asp:Menu>
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
14. januar 2007 - 10:59 #5
prøv at sætte MaximumDynamicDisplayLevels="5"