Avatar billede black-vise Nybegynder
10. januar 2007 - 20:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Programere et gæstelistesystem

Hejsa er der en herinde der kan programere et fuldt gæsteliste system for mig.. skal virke på den måde at folk de skal oprette en bruger som når de så logge ind skal de kunne ansøge for sig selv og andre om at komme på gæstelisten.. Herfra skal der så være en admin bruger der kan gå ind og acceptere de forskellige bruges request på at komme på listen..

Hvad kræves der for sådan en opgave fra min side..

Mvh. Black-Vise
Avatar billede rdc Nybegynder
10. januar 2007 - 21:12 #1
det du leder, kan du sagtens få af gratis scripts, som du bare skal modificerer på... evt slette lidt eller tilføje lidt...
Avatar billede black-vise Nybegynder
10. januar 2007 - 21:14 #2
Har lidt over alt efter sådanne gratis scripts uden held..

Det skal fungere ligesom det på fx. www.the-club.dk under gæsteliste.
Avatar billede itechnic Nybegynder
11. januar 2007 - 11:14 #3
Altså.. Jeg kan sagtens programmere sådan et script for dig, men det kommer jo til at koste dig nogle penge.

Så jeg vil nok anbefale dig at lede lidt videre efter et gratis script, og går det helt galt er du velkommen til at kontakte mig på kontakt_itechnic.dk (erstat _ med @)
Avatar billede black-vise Nybegynder
11. januar 2007 - 11:22 #4
mail sendt
Avatar billede black-vise Nybegynder
19. februar 2007 - 20:42 #5
siden er programmeret og kan ses på www.gaestelisten.dk