Avatar billede martinskott Nybegynder
10. januar 2007 - 14:49 Der er 4 kommentarer

Websites købes

Jeg er interesseret i at købe websites med trafik. Det kan være mindre sites og større sites. Gerne sites med fornuftig trafik, men ringe indtjening.

Sitet skal være i ASP da det er det mine eksisterende websites er i.

Send en mail til mask (at) newmail dot dk. Mailen skal indeholde hvilket site det er, hvor mange unikke der er pr. dag i gns. hvor mange sidevisninger der er pr. dag i gns, indtjening pr. md og hvor den kommer fra og hvilken forventning du har til pris.

Mvh.

Martin
Avatar billede rn11021 Nybegynder
19. januar 2007 - 23:09 #1
Hej martin

Har ikke en hjemmeside du kan købe, men kontakt mig på rasmus@netdevelopers.dk Mail/msn, så har jeg en anden ide.
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
01. februar 2007 - 22:59 #2
Hej Martin

Jeg har 3DMaxer.dk til salg

- http://www.3dmaxer.dk – 3D grafik & animation forum.
- ASP og mysql database
- Lanceret august 2000.
- Gns. knap 1.800 unikke pr dag i januar 07 (ifølge Chart).
- 30-60 online i dags/aften timerne.
- Stor videndatabase bl.a. via de +200.000 indlæg i forumet.
- PageRank 5 hos google.
- Står som nr 1 eller 2 ved søgning (google dk) på relevante søgeord som fx 3d, grafik, animation, 3ds max o.lign.
- Brugerne er typisk mænd i alderen 16-35 år.
- 3DMaxer.dk er kort fortalt et grafiker forum, hvor danske digitale grafikere mødes, får inspiration, får hjælp, og deler erfaringer med andre med samme interesse. Fokusområdet er digitalt 3D-grafik og animation. Der er bl.a. galleri, forum, konkurrencer, nyheder o.s.v. Ud over hobbyister arbejder mange af brugerne professionelt med 3D grafik/animation/visualisering/undervisning.

Indtjening, pris og andet kan vi tale om internt.

Email til mig, så kan vi tage en snak om det - kun seriøse henvendelser. Husk at skrive dit navn, adresse og telefonnr.

Venlig hilsen
J. Andersen
info@3dmaxer.dk
Avatar billede rn11021 Nybegynder
08. marts 2007 - 14:07 #3
Hej Martin

Nu har jeg nogle muligheder til dig....

Skriv til mig, så kan jeg fortælle hva min portefølje er ligenu.

Rasmus@netdevelopers.dk
Avatar billede canales Nybegynder
13. april 2007 - 18:51 #4
www.f3nd3r.dk kig der, vi har gode og billige tilbud til dig mvh sebastian