Avatar billede jesus Nybegynder
24. maj 2001 - 15:37 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

telefonopkald

Koster det noget at ringe, hvis man ikke kommer igennem?
Avatar billede mathiasiversen Nybegynder
24. maj 2001 - 15:38 #1
DEt koster hvis et eller andet minimum hver gang du løfter røret! Det har det i hvert fald gjort engang!
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2001 - 15:38 #2
Nej
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2001 - 15:39 #3
Jeg mener de har lavet det om for et par år siden
Avatar billede jesus Nybegynder
24. maj 2001 - 15:39 #4
Er er en form for dukumentation?
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2001 - 15:40 #5
Har du tele danmark
Avatar billede jesus Nybegynder
24. maj 2001 - 15:41 #6
nej...jeg tror det er Cybercity.
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2001 - 15:43 #7
Sikker på det ikke bare er dit intenet abonoment
Avatar billede keysersoze Guru
24. maj 2001 - 15:45 #8
det kommer an på dit abbonement - hos nogle betaler du for alle forsøgsopkald - hos andre kun hvis du kommer igennem
Avatar billede jesus Nybegynder
24. maj 2001 - 15:46 #9
Det kan være du har ret. Hvad er reglerne da for teledanmark?
Avatar billede caroc Praktikant
24. maj 2001 - 15:47 #10
hvis du snakker om almindelig telefoni så koster det ikke noget at ringe til en almindelig telefon hvis altså modtageren ikke reagerer. Hvis det derimod er en mobiltelefon du ringer op til koster det lige meget hvad.

Dette vil dig blive ændret i løbet af få år
Avatar billede caroc Praktikant
24. maj 2001 - 15:48 #11
dig=dog

Jeg er ret sikker på overstående information
Avatar billede jesus Nybegynder
24. maj 2001 - 15:48 #12
caroc->

Gælder det ligemeget hvilket abonnement det er?
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2001 - 15:48 #13
Jeg mener ikke du betaler for forsøgs opkald mere man har gjort men det var der mange der var sure over.
Avatar billede keysersoze Guru
24. maj 2001 - 15:52 #14
caroc >> hvad så med dem hvor selve opkaldet ikke koster noget? får man så en regning på 0 kr?

det er som jeg skrev 15:45:50 meget forskelligt ikke kun fra  virksomhed til virksomhed, men også fra abbonement til abbonement...

hvem der præcist har hvad kan jeg ikke huske, men det findes sikkert under deres priser på hjemmesiden eller i ens abb.papirer...
Avatar billede jesus Nybegynder
24. maj 2001 - 15:52 #15
Vi har faktisk et lille væddemål igang, så det ville være godt med lidt dokumentation.

Ellers gælder det desværre ikke.
Avatar billede caroc Praktikant
24. maj 2001 - 15:52 #16
jeg er ikke 100% sikker.. det var noget jeg læste i et Tele Danmark blad. så måske kun for dem..

Jeg tror at det er det samme for cybercity..

Ellers send dem en mail
Avatar billede caroc Praktikant
24. maj 2001 - 15:54 #17
kaysersoze--> hvad mener du? snakker du mobiltelefoni eller amlindeligt
Avatar billede jesus Nybegynder
24. maj 2001 - 15:55 #18
okay...tak for hjælpen.

Du ha sikkert ret caroc. Det er vel nemmere at sende en mail. Jeg tænkte bare at det her var det hurtigste.
Avatar billede keysersoze Guru
24. maj 2001 - 15:59 #19
begge dele...