Avatar billede klgn Nybegynder
06. januar 2007 - 11:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forbindelse dør ved download

Hejsa!

Jeg har internetforbindelse hos Cybercity, og jeg er særdeles tilfreds med den. Der er dog et lille problem. Jeg har netop fåët opgraderet min linie til Cybercity Solo med 20 mbit ned og 1 mbit op (opgraderingen er ikke endeligt foretaget, men har 8mbit ned og 512 op pt).

Når jeg downloader større filer fra internettet via min browser, så sker det faktisk ofte, at min forbindelse dør, mens jeg er ved at downloade. Så sent som i dag, da jeg hentet den seneste version af iTunes. Hele min forbindelse gik ned, og jeg måtte genstarte, for at få den til at virke.

Min kæreste, som var på samtidig, havde ingen problemer med hendes net.

Da den gik ned kunne jeg i Firefox download vindue se, at forbindelsen var på 949kb/sek, da den gik ned.

Mit store spørgsmål er, hvorfor går mit internet ned, når jeg downloader? Når jeg bare surfer almindeligt er der aldirg problemer.

Jeg er villig til at komme med uddybende info, såfremt det ønskes, og såfremt jeg formår det.

/klgn
Avatar billede klgn Nybegynder
18. januar 2007 - 10:44 #1
Lukker igen
Avatar billede roxydk Nybegynder
09. marts 2007 - 08:27 #2
Hej klgn,
ved godt at du har lukket spørgsmålet men håber du kigger herind alligevel.

Jeg er netop skiftet til Cybercity Solo 20 Mbit for lidt over en måned siden, og min forbindelse dør også konstant, især når jeg henter henter/sender store filer og seneste bl.a. ved at hente stor mængde opdateringer fra Windows Update.

Har du været heldig at finde en løsning på dit problem?
Avatar billede klgn Nybegynder
09. marts 2007 - 08:44 #3
Ja, jeg har skiftet mit netkort. Jeg havde (eller har) onboard netkort på min computer, men har nu købt et "eksternt", og nu er der ikke problemer mere.
Avatar billede roxydk Nybegynder
13. marts 2007 - 18:30 #4
Takker for din løsning, vil prøve om det også løser problemet for mig.
Avatar billede klgn Nybegynder
13. marts 2007 - 18:35 #5
Held og lykke:)