Avatar billede snie97 Nybegynder
04. januar 2007 - 10:43 Der er 3 kommentarer

Cachefejl efter webhotelskift

Hej

Jeg har en bekendt der efter at have skiftet webhotel, nu kommer ind på det nye webhotels placeholderside (This domain hosted by X-Firma) i stedet for den rigtige forside.

Trykker han Ctrl+F5 kommer den rigtige forside op.

Jeg har så fortalt ham at han skal slette sine midlertidige internetfiler (funktioner/internetindstillinger/slet filer) med hak i 'alt offlineindhold'.

Dette har ikke hjulpet. Er der andre løsningsmodeller?
Avatar billede b_ Nybegynder
05. januar 2007 - 12:46 #1
Tjek roden på den nye server og se om der ligger en velkomstside fra x-firma. Og/eller post .htacces filens indhold og jeg kan sige om der er noget los der....
Avatar billede snie97 Nybegynder
05. januar 2007 - 13:03 #2
Hej

Velkomstsiden er blevet erstattet af den rigtige forside (de hed begge index.html) og .htaccess er der ikke noget af, da det er et windows-hotel.
Avatar billede b_ Nybegynder
05. januar 2007 - 13:20 #3
Så problemet er kun på din vens egen computer? Prøv evt at geninstallere browseren!