Avatar billede rasmus_damberg Nybegynder
04. januar 2007 - 10:26 Der er 1 kommentar

Hjælp jeg kan ikke forbinde til server efter server skift

Vi er skiftet fra een server til en anden og nu kan jeg ikke få forbindelse til den nye database - hvad kan være galt:

Her er hvad mine sider siger:

ADODB.Recordset error '800a0bb9'

Arguments are of the wrong type, are out of acceptable range, or are in conflict with one another.

/kundedatabase/inc/inc_default.asp, line 6

Her er min forbindelse til db'en - det må være den det er galt med?

<%
Dim MM_kundedbsql_STRING
MM_kundedbsql_STRING = "Provider=SQLOLEDB.1;Password=XXX;Persist Security Info=True;User ID=XXX;Initial Catalog=kundedb;Data Source=SERVER02"
%>
Avatar billede froenie Nybegynder
08. januar 2007 - 14:20 #1
Firewall måske ?