Avatar billede overclockdk Nybegynder
29. december 2006 - 07:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

reklame for sig selv?

Kære Exp.dk

Hvordan vil i mene man får sin egen hjemmeside frem i søgelyset så andre finder den?

Jeg er igang med hjemmesiden www.Photoshopcafe.dk og vil gerne have folk der ønsker en hjemmeside om photoshop til at finde eks, min. Men hvordan gør man sådanne ting?

Jeg har lavet nogle meta søgeord men er der andre måder? jeg har hørt man man tilmelde sig søge maskiner, men hvilken og hvor? og koster det noget?

Jeg udlover max points til ham/hende der kommer med et super bud på mit spørgsmål...
Avatar billede nva Praktikant
29. december 2006 - 08:32 #1
Der er flere artikler her på Eksperten om hvordan man optimerer sin side vedr. søgning på Google - fx. denne http://www.eksperten.dk/artikler/837
Avatar billede weblex Nybegynder
29. december 2006 - 08:34 #2
Ved du godt, at der allerede findes en side med det navn?

http://www.photoshopcafe.com/index.htm
29. december 2006 - 08:40 #3
Sørg først og fremmest for at skabe et indhold, der berettiger til en topplacering. En side med det nuværende (manglende) indhold, vil heldigvis aldrig kunne nå nogen form for topplacering i søgemaskinerne.

Sørg for at få læst korrektur inden du uploader. De mange stavefejl signalerer ikke ligefrem professionalisme.

Ellers kan jeg også anbefale de mange gode artikler om emnet her på Eksperten. Et af de gennemgående råd er, at få så mange som muligt til at linke til din side - det er noget der tæller.
Avatar billede overclockdk Nybegynder
01. januar 2007 - 12:52 #4
weblex: ja nu ved jeg det, men den er jo ikke dansk. Så må man vel godt lave sin egen?

erikjuul: Jeg syntes selv der er en del indhold af en helt ny opstartet side, og uden brugere kan jeg jo ikke få gang i forumet. Men tak fordi du mener min side IKKE må komme med i topplaceringerne.
Avatar billede mtychsen Praktikant
01. februar 2007 - 23:49 #5
Ja, der er altså lidt for mange stave- og grammatikfejl :(

Men jeg er sikker på, at tanken bag er god :D