Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
28. december 2006 - 22:26 Der er 4 kommentarer

Fra VOB-fil til WMA

Hejsa,

Har en video i formattet .VOB og skulle gerne have det i WMA eller andet normalt video format - Da jeg skal bruge den til en hjemmeside.

Hvis nogen kender et gratis program til dette uden diverse reklamer på selve videoen ville det være perfekt!

Mvh Anders
Avatar billede nva Praktikant
29. december 2006 - 09:34 #1
Dette program kan klare alt http://www.erightsoft.net/SUPER.html - eller næsten da ;)
Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
30. december 2006 - 17:11 #2
Hehe..

Forstår ikke så meget af det link :)

Kan du ikke sende link direkte til selve filen man skal downloade? :D
Avatar billede nva Praktikant
30. december 2006 - 17:16 #3
Avatar billede trav4u2 Novice
31. december 2006 - 13:52 #4
Du kan også klare det sådan:
1. Konverter vob til mpg vha. vob2mpg http://www.videohelp.com/tools?tool=VOB2MPG
2. Importer mpg'en i Movie Maker. Lav evt. redigeringer og gem som wmv.

Når du gemmer som wmv ville jeg vælge en hastighed på max. 512 Kbps