Avatar billede 01_suez Nybegynder
28. december 2006 - 15:27 Der er 28 kommentarer

Grønne Volume streger på skærmen når jeg skruer op på mit G15 Tas

Hej Eksperten.
Jeg har lige fået et G15 Tastatur i julegave.
Jeg kommer hjem og har installeret det hele som hørte med.
Jeg beslutter mig for at sætte noget musik på, da jeg gør det er musikken ikke høj nok så jeg beslutter mig for at skrue op på mit nye G15 Tastatur. Da jeg gør dette så dukker der grønne volume streger op på min skærm. Disse streger HADER jeg. Jeg kan slet ikke fordrage dem. Hvis det kan være til nogen hjælp så har jeg Windows Xp media center edition version 2002
(med service pack 2)installeret og min Computer er en Hp pavillion media center. Pleeease hvad kan jeg gøre for at fjerne de Streger?.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
28. december 2006 - 15:31 #1
lyder som en billedrørs skærm ?
Avatar billede 01_suez Nybegynder
28. december 2006 - 15:33 #2
Nej, det er skam en Fladskærm.
Avatar billede joshuadennis Nybegynder
28. december 2006 - 15:34 #3
Det er det samme som hvis du køber et logitech tastatur. ikke en fejl men noget det skal gøre.
Synd jeg ikke kan huske hvordan jeg fik det fjernet på mit logitech(er smidt ud) men det har noget at gøre med den tilhørende software !
Avatar billede 01_suez Nybegynder
28. december 2006 - 15:35 #4
Mit tastatur er skam også Logitech G15 tastatur. :)
Men jeg vil gerne kunne bevare Tastaturets egenskaber med at kunne skrue op og ned for det.(På mit tastatur)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
28. december 2006 - 15:37 #5
ind under logitech itouch og disable on screen display, så forsvinder den grønne bar ;)
Avatar billede 01_suez Nybegynder
28. december 2006 - 15:38 #6
Hrm. og hvor kan jeg finde det?.:)
Avatar billede joshuadennis Nybegynder
28. december 2006 - 15:39 #7
darn...synd jeg ikke kan huske det hehe.
men det er der et sted
Avatar billede niels_hansen Praktikant
28. december 2006 - 15:40 #8
under programmer, logitech og itouch såhudt jeg visker
Avatar billede joshuadennis Nybegynder
28. december 2006 - 15:41 #9
mener at der er et ikon ved uret...højrreklik og du ser mulighederne ;)
Avatar billede 01_suez Nybegynder
28. december 2006 - 15:43 #10
Til Niels: Nej, jeg kan ikke finde noget Itouch under Logitech eller andet.
Til:Dennis(Tillykke du har fået et Kælenavn:D) Kan ikke finde dette ikon. :(
Avatar billede niels_hansen Praktikant
28. december 2006 - 15:48 #11
så åben det via stifinder og programmer og logitech
Avatar billede 01_suez Nybegynder
28. december 2006 - 15:48 #12
Kunne det være noget med at min Computer er et media Center?
Avatar billede 01_suez Nybegynder
28. december 2006 - 15:50 #13
Også hvad?.:)
Avatar billede joshuadennis Nybegynder
28. december 2006 - 15:50 #14
Hehe... Alz som nick...skal jeg huske at bruge, hvis jeg ikke glemmer det ;)
Avatar billede 01_suez Nybegynder
28. december 2006 - 15:51 #15
Okay.:D
Avatar billede 01_suez Nybegynder
28. december 2006 - 16:03 #16
Niels: Nu har jeg gjort alt det du sagde og jeg kan stadig ikke finde nogen Itouch.
Avatar billede jacla Nybegynder
28. december 2006 - 16:10 #17
Jeg mener det er selve driveren, der for stregerne frem. Det er vel det sammme, som med bærbare, hvor du skal finde driveren, før du kan få stregerne frem
Avatar billede 01_suez Nybegynder
28. december 2006 - 16:11 #18
Okay, Tusind tak for svaret, :)
Nogen ide til hvordan jeg kan finde denne driver.? (Jeg er ny til Computer)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
28. december 2006 - 16:15 #19
det er ikke driveren der gør det, men kan evt være en application der installeres i forbindelse emd installationen af driveren.
Avatar billede 01_suez Nybegynder
28. december 2006 - 16:17 #20
Nu er jeg lidt forvirret. Da jeg ikke er nogen ørn til computer.

TO spørgsmål til at få det hele på det rene.

1. Er mit problem noget jeg kan gøre noget ved.
2. Hvis ja hvordan fixer jeg det?
Avatar billede jacla Nybegynder
28. december 2006 - 17:40 #21
niels hansen har nok ret i det med applicationen.

Jeg går ud fra at der var en installations CD med til tastaturet. Hvis ja kan du prøve at sætte den i og se om der skulle være mulighed for at afinstaller dit tastatur.

Efter en genstart vil din PC finde dit tastatur, på samme måde som den finder et almindeligt tastatur, problemet er bare at du næppe vil kunne bruge ret mange af de ekstra funktioner som dit tastatur har.

Ved ikke om i andre er eninge!!
Avatar billede 01_suez Nybegynder
28. december 2006 - 17:50 #22
Nu Vil jeg hverken være besværlig eller noget.
Men er det ikke en anden udvej end at skulle undvære mine ekstra funktioner. var jo derfor jeg købte det. Men har Media Center installeret på min computer. muligvis kunne det være problemet?.
Avatar billede jacla Nybegynder
28. december 2006 - 17:56 #23
Så skulle det vel havde været der hele tiden, men præcis hvilken del af softwareren, til dit tastatur, der får stregerne frem ved jeg ikke.
Avatar billede 01_suez Nybegynder
28. december 2006 - 18:17 #24
Hmm, Det kunne det måske også have været hele tiden. JA, det er netop gået op for mig at der har fulgt en fjernbetjening med som gør det samme med de Streger der. når jeg skruer op med den så kommer der også grønne streger.
Avatar billede joshuadennis Nybegynder
28. december 2006 - 20:20 #25
Har lige snakket med et kammi der mener det ligger inde under "Lyd og Lyd enheder"
Prøv at tjekke der ellers melder jeg pas.
Regards
Avatar billede 01_suez Nybegynder
28. december 2006 - 20:26 #26
Beklager. Jeg har lige kigget og der var ingenting. :(
Avatar billede tiger_dk Mester
19. juli 2007 - 11:11 #27
point skal gives her, da spørgsmålet er gammelt, fandt i ud af løsningen ?
Avatar billede tiger_dk Mester
19. juli 2007 - 11:11 #28
har også lige fået et G15 tastertur !