Avatar billede fekson Nybegynder
28. december 2006 - 13:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne links

Jeg har forleden modtaget en mail i Outlook 2003.
I mailen er der et link, når jeg trykker på linket kommer der en promt op hvor der står: "Handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren."

Vi har kigget om der er sat en standart webbrowser hvilket der er.

Nogen som har forslag til at rette fejlen?
Avatar billede therichman Nybegynder
28. december 2006 - 13:52 #1
Kan det være der er brugt en bruger med begrænsede rettigheder? Hvor det måske ikke er muligt at åbne links fra en email af sikkerhedsmæssige årsager?
Prøv, hvis det er muligt, at logge ind som administrator og se om du kan klikke på linket i emailen.
Avatar billede fekson Nybegynder
28. december 2006 - 14:20 #2
Vi er skam logget på som admin. Derfor jeg ikke forstår problemet
Avatar billede gescheoesters Nybegynder
28. december 2006 - 15:31 #3
Vi lavede systemgendannelse.

Virker nu
Avatar billede fekson Nybegynder
28. december 2006 - 15:32 #4
Lavede systemgendannelse.

Virker nu.
Avatar billede snowball Novice
28. december 2006 - 19:02 #5
fekson / gescheoesters

Du / I bedes venligst forklare jeres indbyrdes forhold eftersom det tyder på, at det er den samme person der står bag begge brugere. Det er som bekendt ikke tilladt at have mere end 1 bruger på Eksperten.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede fekson Nybegynder
29. december 2006 - 11:09 #6
Til Snowball /CoAdmin

Ja, jeg må indrømme at det er en og samme person fekson / gescheoesters, derfor vil jeg gerne afmelde gescheoesters, idet det tidlige var min hustrus adgangsnavn, men ønsker ikke mere at bruge det.
NB: Kan du afmelde gescheoesters, eller vejlede mig, via e mail, hvordan jeg kan gøre det selv?
mvh
fekson
Avatar billede snowball Novice
29. december 2006 - 13:44 #7
fekson: Jeg har hermed lukket "gescheoesters" brugeren.
Avatar billede fekson Nybegynder
30. december 2006 - 09:53 #8
Tak til snowball-:)
Dermed lukket "Kan ikke åbne links"