Avatar billede supermand69 Nybegynder
27. december 2006 - 20:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

layer opacity

jeg har nu siddet og søgt efter spm som omhandler det samme, men har stadig ikke kunne finde ud af det

jeg skal have ændret opacity på et eller flere layers

det er noget med color > aplha i properties vinduet, men det vindue kan jeg bare ikke finde det punkt nogle steder.. i min properties vindue kan man kun vælge tween, rotate, sound osv men ingen color??
Avatar billede myanimalfarm Nybegynder
27. december 2006 - 20:31 #1
så vidt jeg ved kan du ikke sætte opacitet på et helt lag, du skal markere objekterne på scenen, så ændrer properties paletten sig så du kan sætte alpha værdien
Avatar billede supermand69 Nybegynder
27. december 2006 - 20:56 #2
jeg har f.eks. en gif og trykker så CTRL+B, men properties paletten forbliver den samme
Avatar billede myanimalfarm Nybegynder
28. december 2006 - 13:26 #3
så skal du bare lige lave det til et graphic symbol først mener jeg
Avatar billede supermand69 Nybegynder
08. januar 2007 - 21:52 #4
lav et svar
Avatar billede myanimalfarm Nybegynder
19. januar 2007 - 14:48 #5
:-)