Avatar billede henrikhka Nybegynder
25. december 2006 - 19:27 Der er 3 kommentarer

Søger 3. parts program til equalizing

Jeg har fået et sæt Logitec X-230 højtalere, og lyden er sådan set skidegod. Der er bare et problem, subwooferen er alt alt for kraftig, selv når den er sat til laveste er bassen så høj at man nærmest får ondt i hovedet af det.

Da jeg ikke kunne finde nogle programmer til justering af bassen hos hverken logitech eller til mit onboard lydkort, har jeg nu besluttet at finde et 3. parts program der kan ændre på indstillingerne. Det skal være et program der skal ændre på alt lyd, ikke kun en musikafspiller etc. Håber det er muligt at finde, på forhånd tak.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
25. december 2006 - 20:15 #1
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
25. december 2006 - 20:15 #2
http://www.google.dk/search?hl=da&q=equalizer+for+windows&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
det var havd jeg søgte på... :)... hvis det kan bruges til noget
Avatar billede henrikhka Nybegynder
25. december 2006 - 21:19 #3
Det første link du postede er tilsyneladende et program til at ændre på input, det samme for størstedelen af de programmer man finder ved en googlesøgning.