Avatar billede zepton Nybegynder
25. december 2006 - 14:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Scart til bærbar?

Hej Eksperter!

Jeg leder efter en "scart to pc adapter", gerne via. USB, så jeg f.eks. kan sætte en gammel video til min bærbare computer. Jeg har prøvet at søge på nettet, dog forgæves.

Ved I hvor man kan få sådan en?
Avatar billede zepton Nybegynder
25. december 2006 - 14:47 #3
Kan det også lade sig gøre at se video materialet i fuld skærm med den software? Og hvordan tilsluttes den til videomaskinen?
Avatar billede gurly Praktikant
25. december 2006 - 14:55 #4
den tilsluttes til pc via usb, og til vhs maskinen via composit video signal, du skal altså have fat i en ledning med scart stik i den ene ende, og i den anden ende 3 "phono stik"  (gerne rød, sort og gul) det gule er video signalet
ja du kan se i fuldskærm, og den medfølgende software kan genne dine videofilm på pc´en enten som mpeg, eller køber du platin udgaven af dazzle, så kan den også gemme dem som diwx film. og disse kan ko afspilles i windows media player i fullscreen
Avatar billede zepton Nybegynder
25. december 2006 - 14:58 #5
Tak for hjælpen!
Avatar billede gurly Praktikant
25. december 2006 - 14:59 #6
http://av-connection.com/?CPage=PView&ML1=1&ML2=1&ML3=24&ML4=241
du kan også bare bruge sådan en scart adapter her, sæt den i vhs maskinen, og foebind de 3 stik til dazzle