Avatar billede modec Nybegynder
23. maj 2001 - 13:33 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Reference til MS SQL stored procedures

Jeg kunne godt bruge en masse gode links til god reference over SQL Server 7\'s sprog til stored procedures MSDN er en selvfølge....
Avatar billede seider Nybegynder
23. maj 2001 - 13:34 #1
Avatar billede seider Nybegynder
23. maj 2001 - 13:35 #2
ellers er der ikke noget odiøst i det
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. maj 2001 - 13:40 #4
http://blueoh.ddart.pe.kr/mssql/sql70/sp_00.htm
http://titu.uwasa.fi/kurssit/ecommerce/db2help/db2s0362.htm

Måske en af disse?

Microsoft er ikke meget for at lægge komplette references ud til fri afbenyttelse. De vil helst have penge for alt ;)

Alt hvad du kan finde af officielt MS stuff, finder du her: http://msdn.microsoft.com/library/default.asp

NanoQ
Avatar billede slash Nybegynder
23. maj 2001 - 13:49 #5
Hva med SQL-server Books online ? Der står meget i den, den bedste reference jeg er stødt på - såmænd oxo til sp\'s

http://www.microsoft.com/SQL/techinfo/productdoc/70/

Godt fylder den 12 mega, men det er downloaden værd.
Avatar billede seider Nybegynder
23. maj 2001 - 14:01 #6
selvfølgelig ska man da have SQL book fra microsoft, den antog jeg var medtaget i form af msdn, men den lige da vist separat nu jeg tænker over det.

Så godt du vinder hvis han ikke har den !

//seider
Avatar billede modec Nybegynder
23. maj 2001 - 15:19 #7
Jeg kigger lige linksene igennem før at jeg begynder at dele point ud. De første par links (sql.com og developer.com) er jeg ikke særligt begejstret for - sqlserver books online er bedre - især hvis der er nogen der har gode erfaringer med bøgerne der... 12 mb download er ikke noget problem.
Avatar billede slash Nybegynder
23. maj 2001 - 15:22 #8
ang. sql-server books online, så har jeg fundet informationer om de mest svulstige ting som jeg har bøvlet med; bla. triggers, cursors i mine sp\'s, locks.... kan kun sige at det er den eneste reference jeg bruger!
Avatar billede torbenkoch Nybegynder
23. maj 2001 - 18:09 #9
Ja, Books Online er uvurderlige - af og til bruger jeg dog at søge på Google, hvis jeg ikke kan finde det i BO.