Avatar billede klon Nybegynder
23. maj 2001 - 12:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HP surestore DAT24i

Har sat en HP surestore 24i datsreamer på en 2940 SCSI controller. På ultrawide sidder 2 harddiske, den første har id 0, den næste id 1, og på den anden port sidder Datstreameren med ID 2.

Scsikortet kan ikke finde Streameren når harddiskene ermonteret, men tager man dem af, finder den streameren med det samme. Har man ikke streameren sat til, starter den fint op.

Med et almindeligt standard HP surestore T20 SCSI, starter den fint op med begge dele..

alle svar er velkomne..

/KlOn
Avatar billede peter_m Nybegynder
23. maj 2001 - 12:46 #1
Det er ikke sådan at der sidder nogle jumpers på siden af datsteamer som skal sættes?
Avatar billede klon Nybegynder
23. maj 2001 - 12:48 #2
der kan du kun sætte ID på datstreameren, og de har været sat til 2, 3,4, 5, 6 uden at det gav noget resultat!

/klOn
Avatar billede peter_m Nybegynder
23. maj 2001 - 12:58 #3
Så prøv at bytte om på dem.

så datstreamer sider hvor hardisk sider og omvendt.
Avatar billede klon Nybegynder
23. maj 2001 - 13:00 #4
Ja men det ka jeg jo ikke! Det er ikke den samme type port, og heller ikke det samme kabel!

/klOn
Avatar billede klon Nybegynder
24. juli 2001 - 08:13 #5
:(
Avatar billede flm Nybegynder
31. august 2001 - 19:40 #6
Hej,

2940\'eren og den \"første\" HD må IKKE være termineret (sættes til AUTO), streamer og den HD der sidder SIDST på kablet SKAL termineres.

Håber dette kan bruges...