Avatar billede sharp9000 Nybegynder
20. december 2006 - 18:17 Der er 1 løsning

Vis senste 5 tråde på forsiden (Snitz Forum)

Jeg har downloadet og installeret Snitz Forum på min hjemmeside ( www.2nd-life.dk )- det kører fint.!

Jeg vl nu gerne have de seneste 5 forumtråde vist på forsiden.!

Jeg har søgt på nettet og fandt denne side:
http://forum.snitz.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=21726

Jeg har uploadet de 3 filer som hører til programmet i min ../forum/ folder på mit webhotel (windows)

Jeg åbner derefter Setuplink.asp - og indtaster de ønskede oplysninger hvorefter jeg får denne besked:

"Syndication Link
HTML to copy and paste: <script type="text/javascript" src="http://www.2nd-life.dk/forum/syndicate.asp?results=5&bullets=y&responses=y"></script>

Preview:  "

(Der er ikke noget preview)

Jeg har kopieret koden over i min HTML kode (bruger frontpage) på min forside ( www.2nd-life.dk/index.htm ) (brug evt. "se kilde")

Som i nok kan regne ud, virker det ikke - men da jeg har meget lidt erfaring med html og overholdet ingen med ASP - håber jeg der er et par kloge hoveder der kan give et bidrag med til hvad jeg gør galt - alternativt kan hjælpe med en anden løsning som virker tilsvarende
Avatar billede sharp9000 Nybegynder
20. december 2006 - 19:45 #1
Fandt en nyere version af syndicate mod'en, og den tilhørende opdaterede hjælpefil gjorde det virkede (tror forskelle lå i jeg ikke var logget ind som admin på forumet da jeg kørte setupfilen, men er ikke sikker - det virker i hvertfald).

Til arkivering og senere søgning kan der henvises til den opdaterede fil:
http://www.snitzbitz.com/mods/details.asp?Version=All&mid=195