Avatar billede ullahelene Nybegynder
20. december 2006 - 17:40 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Windows update

Hej

Jeg har lidt af et problem jeg har lige formateret min computer og updateret de fleste af sikkerhedsprogrammerne men den vil ikke updatere den der hedder Flash Player.
Og nu når jeg går ind for at skal updatere igen skriver den at enten er jeg ikke registreret eller mangler en fil. Er der nogle som har en ide om hvad problemet er.
På gorhånd tak.
Avatar billede hcma Novice
20. december 2006 - 17:45 #1
prøv at gå ind i Kontrolpanel -> Tilføj/Fjern programmer -> slet Macromedia Flashplayer -> Genstart og download en ny på
http://www.adobe.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

(Macromedia/Adobe Flashplayer er det samme)
Avatar billede ullahelene Nybegynder
20. december 2006 - 17:51 #2
Nej det hjalp ikke noget her er hvad den skriver

  Filer, der kræves for at bruge Windows Update, er ikke registreret eller installeret på computeren længere. Sådan fortsætter du:

Registrer eller installer filerne igen for mig (Anbefales)
Giv mig mulighed for at læse om flere trin, der muligvis kræves for at løse problemet

Og jeg har prøvet at trykke på dem begge men der sker ikke noget.
Avatar billede hcma Novice
20. december 2006 - 17:56 #3
Avatar billede hcma Novice
20. december 2006 - 17:56 #4
Avatar billede ullahelene Nybegynder
20. december 2006 - 18:05 #5
men jeg har ingen windows cder jeg har kun Recovery cder
Avatar billede hcma Novice
20. december 2006 - 18:30 #6
har du ikke en ren WinXP-recovery-cd uden alt det ekstra skidt på ?
Avatar billede ullahelene Nybegynder
20. december 2006 - 18:42 #7
Hej

Nej det har jeg ikke, jeg har 2 recovery-cder og det var dem jeg brugte da jeg formateret computeren i går, det gjorde jeg fordi den kørte langsomt og låste fast hele tiden, jeg mener ikke den køre langsomt mere og den låser ikke fast.
Avatar billede hcma Novice
20. december 2006 - 18:47 #8
så står jeg af  (har aldrig set ideen med recovery-cd's, som genopretter systemt til den tilstand den var i på købstidspunktet, og har derfor aldrig  sat mig ind i det)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
20. december 2006 - 19:40 #9
Prøv at hente Flash player her.http://messenger.msn.com/flash/
Avatar billede ullahelene Nybegynder
20. december 2006 - 19:55 #10
Jeg har hentet Flash Player og kan også bruge windows update nu jeg har hentet et program der hedder Registry Clean Pro Monitor og det har hjulpet meget.
Smid lige et svar så jeg kan give point.
Mange tak for hjælpen.
Avatar billede hcma Novice
20. december 2006 - 20:31 #11
ullahelene >>  troede du havde renset pc'en (min fejl), da jeg ellers ville have bedt dig om at hente CCleaner http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm

hvis du ikke allerede har gjort det, bør du også rense for spyware
http://www.abovergaard.dk/#/manualer/adaware.htm
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
20. december 2006 - 20:32 #12
Fint nok.:-)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
20. december 2006 - 20:57 #13
Takker, og have en god jul.
Avatar billede ullahelene Nybegynder
20. december 2006 - 21:03 #14
Jo tak og i lige måde til jer alle som sidder og hjælper sådan nogle som mig der ikke har så meget forstand på computer.
20. december 2006 - 22:39 #15
Generelt: Efter komplet brug af recovery-cder så smut til WindowsUpdate MED DET SAMME for at sakse de M$ 117 opdateringer der er udkommet siden recovery-cder blev fremstillet. Samme mht diverse sikkerhedsprogrammer...

http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da
Avatar billede hcma Novice
20. december 2006 - 23:08 #16
117 ???    der er nu "kun" 92 + SP2 :o)
+ de valgfrie  (

der ligger en komplet liste her:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no10
20. december 2006 - 23:12 #17
(Overdrivelse fremmer forståelsen... tihi...)
Avatar billede hcma Novice
20. december 2006 - 23:15 #18
vi skal nok snart kommer op på 117+
(hvor mange mon SP2 indeholder :o)  )
De må da snart komme med en dansk SP3  (måske i forbindelse med frigivelsen af Vista)
20. december 2006 - 23:17 #19
Hvis man tager alle de løse opdateringer
FØR SP1 +
SP1 +
løse opdateringer EFTER SP1 +
SP2 +
løse opdateringer EFTER SP2

ska' det nok kommer der opad ...