Avatar billede black-bird Nybegynder
20. december 2006 - 10:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

AVI til MPEG2 til DVD

Hay...

Jeg har nogle optaget film som ligger i AVI format og dem vil jeg gerne have over i MPEG2 format så jeg kan brænde dem ud po en DVD disk.. men men men...

Nu har jeg prøvet en del forskellige programmer som alle laver nogle mærkelige fejl, når man konvertere..
Kender du et godt prog. så skriv lige ;)

bb
Avatar billede nva Praktikant
20. december 2006 - 10:46 #1
Avatar billede old-faithful Praktikant
20. december 2006 - 10:51 #2
Avi2Dvd er en god løsning til at konvertere fra Avi2Dvd. Hvis du kun skal konvertere til MPEG2 kan du kigge her (under Free Mpeg2 Encoders): http://www.hollmen.dk/content/view/55/30/
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. december 2006 - 10:54 #3
winavi.com
Avatar billede frewald Nybegynder
21. december 2006 - 10:52 #4
Til videokonvertering findes der en masse forskellige programmer. Men bare husk at det ikke er nok at lave filerne i Mpeg2 format -> de skal også laves til 'dvd-format' (ifo-filer osv).
men der findes en MASSE værktøjer til den slags på www.videohelp.com/tools
Avatar billede nva Praktikant
24. december 2006 - 15:24 #5
Lægger et svar, hvis du kunne bruge mit input - ellers afvis.
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. februar 2007 - 12:14 #6
Der sker vist ikke mere her. Lukketid?