Avatar billede klamse Nybegynder
15. december 2006 - 21:27 Der er 4 kommentarer

D-link router

Jeg overvejer at købe D-link routeren "Dir-635" kan computere med 802.11 b antenner logge på netværket mens andre computere er logget på med fx. 802.11 n ?
Avatar billede old-faithful Praktikant
15. december 2006 - 21:39 #1
Der burde ikke være problemer med at logge på netværket, da den router også understøtter tidligere standarder. Derimod er det ikke usandsynligt, at hastigheden ikke vil komme højere op end det den langsomste af computerne understøtter.
Avatar billede klamse Nybegynder
15. december 2006 - 21:44 #2
For alle netværkets computere? Eller går hastigheden bare ned når computeren med den høje hastighed snakker sammen med en langsom?
Avatar billede old-faithful Praktikant
15. december 2006 - 21:54 #3
Trådløse routere vil som regel nedjustere hastigheden så "alle kan være med". Forbinder du en computer, som ikke understøtter samme høje hastighed som de andre, vil en router normalt sænke hastigheden så længe det er nødvendigt, for at denne computer kan komme på netværket.
Avatar billede old-faithful Praktikant
02. januar 2008 - 17:25 #4
Fandt du en løsning?