Avatar billede jacoberen Nybegynder
15. december 2006 - 18:53 Der er 1 kommentar

Router på arbejdsforbindelse

Hej Exp.dk

Min far har en TDC Erhvervs forbindelse. Den går via modemet ind i en firewall, hvor der går en sikret forbindelse ud til at hans arbejdscomputer, og en ud til de andre i huset.
Problemet er at de porte jeg skal bruge er lukket, så jeg tænkte om jeg kunne købe en router og sætte den på modemet, og så trække en forbindelse ud til min  server, og en ud til min fars arbejdscomputer, via firewall'en.
Nogle der ved om det vil komme til at virke?

På forhånd tak!

Mvh Jacob
Avatar billede leif Seniormester
16. december 2006 - 13:46 #1
Måske, måske ikke, det er vil det afhængig af forbindelsens setup, men hvorfor kontakter din Far ikke sin ansvarlige IT afdelingen og hører ad ?