Avatar billede brownghost Nybegynder
14. december 2006 - 21:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Word 2007. 1 linje ned så skal jeg trykke CTRL + ENTER

Har opdatet til 2007 office.
Nu i work, skal jeg hele tiden trykke CTRL + Enter for kun at gå en linje ned. er ved at blive små irreteerende.

hvordan laver jeg det om så det virker som i word 2003
Tryk på enter = 1 linje ned
Avatar billede jannep Nybegynder
15. december 2006 - 11:35 #1
Ofte hænger det sammen med valgte typografi... har du tjekket den?
Avatar billede brownghost Nybegynder
15. december 2006 - 11:45 #2
jeg aner ikke hvor jeg skal find det henne i den her nye version.
er lidt underligt at efter man har opdateret, så har den lavet den indstilling om, er bare møj irreterende :( hehe.

Så beder om svar på hvor jeg skal finde det, og hvad jeg skal lave om, så den ikke gør det.
Tak
Avatar billede tietgen Nybegynder
28. december 2006 - 12:53 #3
Når du anvender Office 2007 er systemet sat op til at anvende en typografi der hedder Normal ofte kaldet for normal typografien. Du kan se de forskellige typografier i det første faneblad "Home" længst til højre kaldet for "Styles".

Vi skal have ændret din normal typografi til ikke at have denne indbygget afstand efter hver linjeskift (Enter) afstanden er typsik 1.5 linje og en afstand på 10pt. når du anvender tvunget linjeskift (Enter/return)

Sådan gør du:
1, Gå til fanebladet "Home"
2, Klik på nederste markering i markerings-zonen "Styles"
3, klik på den sorte trekant ud for teksten "Normal"
4, Vælg Modify
5, Vælg Format nederst i venstre side af vinduet
6, Vælg Paragraph
7, Rediger Spacing fra fx 10 til 0
8, Rediger Line Spacing fra 1,5 til 1
9, Klik OK
10, Sæt et flueben i menupunktet "New dokuments based ...."
10, Klik OK

Prøv at indtaste noget tekst virker det?
Avatar billede brownghost Nybegynder
16. januar 2007 - 19:25 #4
Kom med et svar :)

Du er bare min helt i dag. mange tak :)
Avatar billede brownghost Nybegynder
21. april 2007 - 12:22 #5
Tak skriv svar så acceptere jeg..
Avatar billede brownghost Nybegynder
29. juni 2007 - 02:15 #6
svare selv så