Avatar billede superboy Nybegynder
14. december 2006 - 06:05 Der er 1 kommentar

Få denne kode til at opføre sig ordentligt i Firefox?!

Hej Hol'ler jeg har et lille problem med noget kode. Er der nogen der kan hjælpe mig med at få denne kode til at opføre sig "ordentligt" i Firefox. Jeg har sat værdien <param name="AutoStart" value="False"> men det er den pænt ligeglad med. IE loader ikke noget før man trykker play, men i firefox henter den med det samme og starter med at afspille filmen. Er der nogen der ved hvad der skal ændres for at den holder op med det?

[B]Her kan i se hvad den gør i jeres browser..:[/B]
http://www.kennethcm.dk/caspian/downloads/video.htm

<!--/Her bliver der angivet et objekt med størrelsen bredde på 320pixels og højde på 290pixels/-->
<object width="320" height="290"
classid="CLSID:22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95"
'Her bliver mediaplayer givet et id, filename bliver sat til playgroundbig.wmv, Autostart bliver slået fra controls bliver slået til, statusbar bliver slået til, display bliver slået fra og autorewind bliver også slået til, længere nede bliver højde og bredde angivet igen for at være sikker på at det virker i flere browsere, da fx IE og Firefox reagerer forskelligt'
id="mediaplayer1"><param name="Filename" value="playgroundbig.wmv"><param name="AutoStart"
value="False"><param name="ShowControls" value="True"><param
name="ShowStatusBar" value="True"><param name="ShowDisplay" value="False"><param name="AutoRewind"
value="True"><embed type="application/x-mplayer2"
pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/Downloads/Contents/MediaPlayer/"
width="320" height="290"
filename="playgroundbig.wmv" autostart="False"
showcontrols="True" showstatusbar="True"
showdisplay="False" autorewind="True"></embed>
</object>
Avatar billede olebole Juniormester
14. december 2006 - 10:57 #1
<ole>

Ingen af param-elementerne har indflydelse på FF. FF bruger udelukkende embed-elementet:
    <embed type="application/x-mplayer2"
pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/Downloads/Contents/MediaPlayer/"
width="320" height="290"
filename="playgroundbig.wmv" autostart="False"
showcontrols="True" showstatusbar="True"
showdisplay="False" autorewind="True"></embed>

- og jeg er i øvrigt slet ikke sikker på, du kan bruge en autostart-attribut i FF  =)

/mvh
</bole>