Avatar billede danskweb Nybegynder
11. december 2006 - 23:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af server (1000 kr.)

Hej eksperter.
Jeg har brug for hjælp til at få opsat en server på en maskine der står i Greve (sydsjælland), det skal helst gøres på adressen. Men hvis I mener det er en mulighed vi kan gøre det f.eks. telefonen, kunne dette være en løsning.

Det skal være en PHP server med MySQL database, og den skal være opsat således at den kan tilgås fra nettet med et FTP program.

Ring venligst på 60181035

Afløningen på 1000 kr. afregnes kontant på dagen.

Med venlig hilsen
Peter Juel Jensen
Avatar billede jacla Nybegynder
12. december 2006 - 12:17 #1
Vil ikke påtage mig opgaven pt.

Men her er fremgangsmåden: http://www.udvikleren.dk/Database/Article.aspx/235/

vh Jan C",)
Avatar billede danskweb Nybegynder
12. december 2006 - 19:31 #2
Jeg fandt en der ville :)
Avatar billede jacla Nybegynder
14. december 2006 - 20:07 #3
Godt ;)