Avatar billede zin Nybegynder
11. december 2006 - 20:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

opdatering af GeForce GO 7600?

Hej experter!!

Jeg bestemte mig simpelthen for at opdatere mit grafikkort her den anden dag, så jeg gik ind på nvidias hjemme side og downloade drivers til mit grafikkort. (Mit kort er et GeForce go 7600, og jeg downloade en driver til GeForce Go 7000-series, så det burde være rigtigt)Men når jeg starter installationen kører det fint indtil følgende meddelelse bliver kastet direkte i ansigtet på mig:

NVIDIA-installationsprogrammet kunne ikke finde nogen drivere, der er kompatible med din aktuelle hardware. Installationsprogrammet afslutter nu.

Hvad skal jeg gøre? :'(
Mvh. Ham-der-lige-pt-kører-i-800*600 :S
Avatar billede gl.k. Nybegynder
11. december 2006 - 21:24 #1
hvad hedder filen,som du har hentet/liggende på din harddisk ?
Avatar billede zin Nybegynder
11. december 2006 - 21:57 #2
84.63_forceware_mobile_winxp2k_international_whql.exe
Avatar billede nicer Nybegynder
12. december 2006 - 13:09 #3
som du kan se i bunden på: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_mobile_84.63.html
så understøttes der kun GeForce 7800-7900

prøv dette link: http://www.station-drivers.com/page/nvidia%20geforce%20go.htm
og find Forceware 86.02 WHQL overskriften, også trykke på den nederste i midten, det skulle være den nyeste/sidste driver til GeForce Go 7600
Avatar billede gl.k. Nybegynder
12. december 2006 - 13:17 #4
nice, nicer... var lige ved samme side og ved at skrive samme ;-)
Avatar billede nicer Nybegynder
12. december 2006 - 13:29 #5
hehe ;)

Jeg smutter tilbage til undervisningen på "handelsskole" *host* host* niveau :D
Avatar billede zin Nybegynder
12. december 2006 - 21:29 #6
Jeg fandt ud af igår at man ku gå ind på zepto's hjemmeside (min comp er en zepto) og finde alle nye drivers til hver enkelt computer derfra hehe :P

men bare lav et svar så får du nogen points for hjælpen!! :)
Avatar billede nicer Nybegynder
12. december 2006 - 22:43 #7
ok :)