Avatar billede quite Nybegynder
11. december 2006 - 16:14 Der er 4 kommentarer

Windows starter ikke efter ny HD

Hey.

Jeg har købt en ny HD til min kærestes computer, derefter brugt Norton Ghost til at kopiere min gamle C: til denne ny disk (ifølge Ghost skulle det kunne klare dette, valgte at det skulle være "new bootable device").

Når jeg så starter PC'en nu, så stopper den når Windows logoet kommer frem (den lyseblå skærm) og det virker somom den simpelthen bare holder op med at loade?

Nogen idéer til hvad jeg kan gøre? Er lidt nervøs for at jeg ender med at skulle reinstallere WinXP på den nye harddisk, men det er nærmest dages arbejde med forskelligt software osv.... Øv.

På forhånd tak :)
Avatar billede off-line Nybegynder
11. december 2006 - 16:26 #1
Du har mulighed for at lave en "Repair" hvor du geninstallerer windows, uden
at miste dine programmer: http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Avatar billede off-line Nybegynder
18. december 2006 - 18:08 #2
Fandt du ud af noget?
Avatar billede off-line Nybegynder
21. december 2006 - 23:50 #3
??????????????????????????
Avatar billede off-line Nybegynder
04. januar 2007 - 19:51 #4
Læs reglerne!