Avatar billede maze- Nybegynder
11. december 2006 - 09:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Branch-and-Bound på TSP-problem

Hej allesammen

Jeg har fået en opgave hvor jeg skal bruge en Branch-And-Bound algorithme, til at løse The Traveling Salesmen Problem.

Hele skidtet skal programmeres i Java.

Jeg har ikke rigtig noget kode som virker, som jeg kan vise, så er faktisk meget på bar bund.

Håber der er nogen der kan hjælpe, eller kender en god side med tips. (Har selv google'et uden held)
Avatar billede *king* Nybegynder
15. december 2006 - 13:01 #1
Her lugter langt væk af den obligatoriske DM507 opgave på SDU...

Hvis dette er tilfældet skal du da bare kontakte din instruktor..

Ellers vend tilbage, for jeg har lige lavet den for 2 uger siden ;)

Berg
Avatar billede maze- Nybegynder
15. december 2006 - 15:14 #2
Ved ikke med det der DM507, men ja det er en obligatorisk opgave. Men har selv løst det nu. Den er langsom, men virker =)

Svaret er for langt til at kopier ind, så det kommer ikke lige her...
Avatar billede *king* Nybegynder
15. december 2006 - 15:27 #3
Super du selv fandt ud af det, da det ellers ville kunne have været betragtet som eksamenssnyd..

Berg
Avatar billede maze- Nybegynder
15. december 2006 - 17:27 #4
Tja.. ville nu bare ha brugt det som inspiration da jeg på daværende tidspunkt var helt fortabt.

Om man læser hjælp fra en bog eller får hjælp andetstedsfra, det er jo ligemeget.

Total kopiring, uden nogen ide om hvad der sker, ja det er vel snyd =)
Avatar billede maze- Nybegynder
15. december 2006 - 17:36 #5
Lukket.