Avatar billede ripley Nybegynder
08. december 2006 - 09:21 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Mailhotel - anbefalinger

Jeg vil gerne købe mig til noget plads på en mailserver i forb. med opstart af firma - jeg ved ikke ret meget om det, men vil helst have firmadelen for sig selv i stedet for at den går indover min private mailkonto.
Jeg aner ikke, hvor jeg skal lede, men kan se at f.eks. DanDomain.dk har et tilbud.
Er der nogen, der har gode og dårlige erfaringer - hvad skal jeg kigge efter?
Avatar billede leif Seniormester
08. december 2006 - 09:31 #1
Du skal have et domænenavn og så skal du have et Web eller Mailhotel.

Med et Webhotel får du gerne både mulighed for Web og Mail hvorimod et Mailhotel er ren email.

Jeg er medejer af www.web2u.dk og vi har i de 3 år vi har kørt ikke haft nogen server problemer.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
08. december 2006 - 10:00 #2
Der er også yanet.dk, som har en god oppetid, og har udbydt mailhoteller i mange år, han har godt nok kun webhoteller på sin side nu
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
08. december 2006 - 11:05 #3
Jeg kan varmt anbefale Dandomain som du selv var inde på, det kører hele tiden, og de er rigtig flinke :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. december 2006 - 11:29 #4
Eller brug google mail med eget domæne: https://www.google.com/a/
Avatar billede it-dk Nybegynder
08. december 2006 - 13:58 #5
Jeg bruger selv www.unitspeed.dk og www.intergate.dk til web og mail for mine mange domæner. Dem er jeg yderst tilfreds med. Du kan evt skrive til dem for de er begge meget hjælpsomme. Det virker også lidt mere prof hvis en virksomhed ikke bruger gratis email adresser osv.
Avatar billede ripley Nybegynder
11. december 2006 - 10:21 #6
Tak for gode input :o)

erikjakobsen - jeg forstår ikke rigtigt, hvad dit link går ud på?
Er det sådan noget gratis mail-noget?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. december 2006 - 10:27 #7
Ja, gratis "googlemail" på eget domæne.
Avatar billede proboss Nybegynder
17. december 2006 - 00:10 #8
Jeg kan varmt anbefale følgende 3

www.webpartner.dk
www.wannafind.dk
www.secnet.dk

alle 3 syntes jeg har styr på det bare et forsalg
Avatar billede ripley Nybegynder
08. januar 2007 - 10:17 #9
Jeg endte på one.com .. men tak for hjælpen, det var virkelig rart med nogle gode input :o)
Avatar billede ripley Nybegynder
08. januar 2007 - 10:18 #10
Aner ikke, hvordan jeg lige skal fordele points'ene :o)
Avatar billede ripley Nybegynder
23. april 2008 - 09:27 #11
erikjacobsen - jeg ved du ikke vil have points, men kan I andre ikke lige lægge et svar, så fordeler jeg points.
Avatar billede leif Seniormester
23. april 2008 - 09:39 #12
Springer over
Avatar billede it-dk Nybegynder
23. april 2008 - 15:57 #13
Jeg springer også over