Avatar billede swifty_snipes Nybegynder
07. december 2006 - 20:43 Der er 2 kommentarer

vedr. harddisk med mount problemer

Hej Alle,

Er ved at fixe en harddisk som slet ikke startede op, når strøm var tilsluttet.
Jeg har nu udskiftet print pladen på den "seagate", men mangler virkelig et program der kan mounte den, da den ikke automatiks kommer op.

Jeg har testet norton, data rescue, DiskWarrior, Drive 10 og ingen af dem kan finde den.

Har du evt. et forslag ??? kunne godt bruge et :-)
Avatar billede swifty_snipes Nybegynder
07. december 2006 - 21:55 #1
ok, det gik vist stærkt..prøver igen..

Er ved at fixe en harddisk som slet ikke startede op, da strøm var tilsluttet.
Jeg har nu udskiftet print pladen på den "seagate" og nu larmer den, men jeg mangler virkelig et program der kan mounte den, da den ikke automatiks kommer op.

Jeg har testet norton, data rescue, DiskWarrior, Drive 10 og ingen af dem kan finde den.

Er der nogle der kender til komandoen dd i terminalen ?

Har du evt. et forslag ??? kunne godt bruge et :-)
Avatar billede aeblenet Nybegynder
28. december 2006 - 09:27 #2
Smid den ud og sørg for altid at have en backp-up.