Avatar billede saerkjaer Nybegynder
07. december 2006 - 09:39 Der er 6 kommentarer

Hvad betyder: Memory frequency for DDR333

Når jeg starter min computer får jeg denne besked:
Memory frequency for DDR333
Hvad betyder det og hvad gør jeg når jeg får sådan en besked ??
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 09:41 #1
Det fortæller hvad frekvensen er for din ram, det er blot en information, så det er ikke noget du behøver gøre noget ved.
Avatar billede saerkjaer Nybegynder
07. december 2006 - 09:56 #2
Men det er en fejlmeddelse jeg får, når jeg starter op...og så sker der ikke mere.

hvad skal jeg gøre for at komer videre ????
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 10:02 #3
så må du komme med flere informationer ;)

Hvilket bundkort har du ? hvilken ram har du ? har du været i BIOS og ændre på noget ? Hvordan opstod fejlen ?
Avatar billede saerkjaer Nybegynder
07. december 2006 - 10:30 #4
Jeg har ikke været inde i BIOS og ændre noget og her til morgen ville den bare ikke starte op....
Kan det være selve ramene der er noget ivejen med ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 10:35 #5
ptøv og gå i bios og indlæs default settings først.
Avatar billede saerkjaer Nybegynder
07. december 2006 - 12:45 #6
Har løst problemet....det var en ramklods der lavede uro......