Avatar billede roohullah Nybegynder
05. december 2006 - 23:34 Der er 18 kommentarer

Hvor er den bedste webhotel?

Hej, Eksperter!

Jeg er ved at åbne en dating site og ved ikke hvor jeg skal købe mit domæne fra:(

Hvilken webhotel skal jeg købe mit domæne fra?
Hvad er bedst?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
05. december 2006 - 23:41 #1
Jeg har ingen problemer haft med www.Surftown.dk , og har gode erfaringer med deres brugersupport.
Men ellers kommer det vel an på hvilke krav du har til et webhotel.
Avatar billede lasserasch Juniormester
05. december 2006 - 23:43 #2
De fleste er nøjagtig lige gode. Kun prisen og nogle gange special funktioner skiller dem ad.

B-One har jeg selv brugt, er ret okay og billigt.
Scannet.dk er dyrere. Deres hosting er dog minded på virksomheder. Dvs. 08 - 24 Tlf. support gratis fra Mandag - Søndag. Altid svar på mails inden for 10 min og de vildeste forbindelser samt mulighed for en masse special ting. Bl.a. server hosting, Exchange Hosting osv osv osv...

Så er dit dating site seriøst, og er det et website som kræver registrering af komponenter på serveren, stor SQL database osv osv osv så er det nok en som F.eks. Scannet eller DanDomain du skal vælge.

Men vil du starte i det små med et billigt webhotel, men med noget dårligere service og svartider på op til 48 Timer pr. mail samt ingen tlf. support, så kunne B-One være et godt bud!

/Lasse
Avatar billede roohullah Nybegynder
05. december 2006 - 23:48 #3
Jeg syntes scannet og dandomain er god nok, men man får ikke så meget plads:(
Avatar billede roohullah Nybegynder
05. december 2006 - 23:49 #4
500 mb er ikke nok.
Avatar billede cybermike Nybegynder
05. december 2006 - 23:53 #5
roohullah: Til så stort et projekt som et dating site kan du ikke nøjes med et ordinært webhotel men du skal ud og have en specialløsning ved en partner som tager stilling til dine problemmer og ikke skubber dem videre.

roohullah: Tilføj mig evt. på msn ekimrebyc@hotmail.com eller ring på 405 11 627, jeg vil godt lige tage mig lidt tid til at guide dig lidt inden for området.

  Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede lasserasch Juniormester
05. december 2006 - 23:56 #6
Tjaeee.... Kommer jo an på hvilke krav man har. Hvis ens website fylder over 500 MB må det jo være et stort seriøst website.

I så fald kan man vælge at hoste sin egen server hos f.eks. Scannet. Eller købe en virtuel server hos dem til 995,- Kr pr. måned. Så er der jo noget mere plads at tage af!

Kommer  vel an på hvilke ambitioner man har til sit site! Kvalitet og pris følges jo ad for det meste!

/Lasse
Avatar billede roohullah Nybegynder
05. december 2006 - 23:56 #7
Du er tilføjet:)
Avatar billede old-faithful Praktikant
06. december 2006 - 02:22 #8
Jeg har hørt godt om Device (http://www.device.dk/) der bl.a. hoster Connery og Radio 100 FM.
Avatar billede rask2 Nybegynder
06. december 2006 - 10:24 #9
Hvor meget plads skal du bruge?
Avatar billede roohullah Nybegynder
06. december 2006 - 10:41 #10
Ja skal have 2gb eller 3:D
Avatar billede rask2 Nybegynder
07. december 2006 - 07:43 #11
Så synes jeg du skal gå ind på www.one.com

1 GB -> 9.-/md
2 GB -> 19.-/md
4 GB -> 36.-/md
Avatar billede trophymanager Nybegynder
08. december 2006 - 11:35 #12
dandomain er super professionelle så hvis du mener dit site bliver til noget stort så ville jeg vælge dem - til nøds scannet.

Jeg vil absolut ikke anbefale one.com, det holder kun hvis det er en side om dit marsvin.
Avatar billede rask2 Nybegynder
08. december 2006 - 15:13 #13
Men hvis der ikke skal anvendes mere end 2-3GB er one.com nu ganske udemærket. På dandomain får du kun 100MB for 149kr/md, hvilket er den mindste udgave hvor asp, PHP og MySQL er tilgængelig.

Vælger man en billigere udgave får du kun adgang til email mm.

og niveauet ligger nogenlunde på det samme ved scannet.

Trophymanager er det muligt at købe et webhotel ved en af de to du nævner uden adgang til asp.NET, hvilket vil gøre det væsentlig billigere?
Avatar billede trophymanager Nybegynder
08. december 2006 - 16:36 #14
jada - dandomain tilbyder det hele, og med os var de gode til at imødekomme hvilke specielle krav der måtte være.

Personligt har vi nogle servere med freebsd, mysql og php, altså uden licenser.
Avatar billede rask2 Nybegynder
15. december 2006 - 07:59 #15
Hvordan går det roohullah er du blevet klogere?
Avatar billede theprofessor Nybegynder
08. januar 2007 - 16:36 #16
der findes hundredvis af webhoteller i Dk, og tusindvis udenfor DK!! Derfor skal du nok undersøge flere inden du vælge bone (nu one.com).
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
18. januar 2007 - 21:04 #17
unoeuro.dk er rigtigt godt
Avatar billede rask2 Nybegynder
17. oktober 2007 - 12:42 #18
Er det snart lukke tid?