Avatar billede rhviid Nybegynder
05. december 2006 - 20:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny printer, men hvilken?

Hej, sidder på udkik efter en nyprinter

  Krav:
- Faveprinter(doh)
- Printe på DVD/CDer
- Desinge (se link)
- Trådløs!

Har set på føgelne:

- Canon PIXMA IP5200R
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=153508

Anbefale tilbehør:
- Papir til billede?
- Papir til alm brug (billig)
- Blækpatroner, hvilke bedst til printeren/prisen?
- Hvilke CD/DVDer (evt oprette i ny tråd)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
05. december 2006 - 20:33 #1
Jeg har Pixma 5200 og Pixma 6600 de kan begge anbefales

Af fotopapir har jeg prøvet et par pakker i 10x15 fra HP, giver et dejligt tryk.
Jeg bruger det billigste af det billigste til alle udprintninger.
Her sidste gang har jeg købt fra www.msc.dk til 570 kr. for alle farverne (det samme var gældende for 6600, den bruger 6 patroner)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
05. december 2006 - 20:34 #2
http://www.mcs-data.dk var det ikke det sludder jeg skrev først
Avatar billede rhviid Nybegynder
05. december 2006 - 21:22 #3
Hvorfor har du begge to?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
05. december 2006 - 23:55 #4
Det er et godt spørgsmål, men det kan besvares med at den jeg bruger til billeder er 6600, fordi den kan modtage kort direkte og kan også have kameraet tilkoblet via kabel, den arbejder trådløs, den behøver ikke en pc for at lave billeder. Den har en fejl, luksusfejl, den kan ikke gå i dvale.
'5200 kan gå i dvale og er koblet til den pc der har regnskab m.m. for firmaet, det er jo rart at man ikke skal hen at tænde for den for at printe kasserapport m.m.
Begge kostede under 900 kr.
Men helt præcist hvorfor vi har, det kan jeg ikke.
Avatar billede rhviid Nybegynder
06. december 2006 - 23:42 #5
Beggee koster under 900? hvad snakker vi om nu her?, kan næppe være printeren, ikke set den/dem til under 900 nogen steder.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. december 2006 - 23:52 #6
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
07. december 2006 - 01:07 #7
Ja jeg er glemsom, der skal moms på, det regner jeg ikke med, når jeg finder priser, da det jo kan fradrages via mit firma, beklager min fejl.
Avatar billede rhviid Nybegynder
14. januar 2007 - 13:35 #8
nordicwolf, tak for hjælpen. Kom med et svar, får du dine point.