Avatar billede tholeth Nybegynder
04. december 2006 - 23:32 Der er 2 kommentarer

Hvad skal man købe af anlæg?

Hejsa, jeg hedder Thomas og jeg har nok den mindste form for viden omkring Hi-Fi man ku tænke sig, alligvel har jeg prøvet at sætte mig ind i selve området, da jeg fandt ud af jeg har brug for en Surround forstærker til mine højtalere, og en projekter som et billigere alternativ til et fladskærms tv :),, men jeg ved ikke hvad jeg skal købe, og surround forstærkeren skal koste under 3000 og ha mindst 6.1, vil høre om nogen har erfaringer med et anlæg jeg har set meget nøje på, eller 2 faktisk:
Sony STR DG500 til ca 1650
Sony STR DG700 til ca 2300

vil selvølgelig gerne ku bruge den til lidt af hvert, og vil gerne hvis der var nogle eksperter på området til at råde mig til hvad man får mere i den dyre,, eller evt. kender andre mærker til tilsvarende priser, som er bedre..! :)

Derudover snakkede jeg om en projekter , hvis der er nogen der kan råde mig til en med rigtig godt billed som er funktionelt til både tv og computer :),, til en fornuftig pris :),, der må da også være eksperter til dette :)

mange tusind tak for alle svar .. hilsen Thomas :)
Avatar billede hcma Novice
04. december 2006 - 23:48 #1
det er nok ikke det rette forum at spørge, da det er forbeholdt EDB/ITK.
m.h.t. Sony: holder jeg mig langt fra siden deres stunts med cd/dvd "beskyttelse" og deres batterier  ;o)
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
05. december 2006 - 08:40 #2
Hej.
Ang forstærker ved jeg at der findes en panasonic digital forstærker til 4500 ( kan ikke huske hvor på nettet ) Det vil absolut være noget af det bedste du kan få i de prislejer.