Avatar billede tyfos Nybegynder
03. december 2006 - 22:09 Der er 1 løsning

Printer settings på netværk slår ikke igennem

På en W2K3 Server har jeg installeret 15 fysiske printere(IP adresser som porte). Hver printer har 2 "virtuelle" printere, med forskellige indstillinger som eks. hvilken bakke der skal bruges osv.

Men når jeg installere dem på mine XP klienter, så slår indstillingerne vedr. bakker osv. ikke igennem. Og hvis jeg forsøger at ændre det på klienterne gemmer de det umiddelbart ikke. Jeg har prøvet med en bruger som havde alle printer rettigheder, uden held.

Nogen ideer til, hvorfor indstillignerne ikke slår igennem på klienterne? De står som de skal på servere, både under "Printer Preferences" og "Printing Defaults".
Avatar billede tyfos Nybegynder
06. marts 2007 - 16:40 #1
Det viste sig at være et problem mellem driver versionen på server og klienter. Det har HP ikke taget højde for, eller lavet en måde at updatere klienterne på.