Avatar billede katemunk Nybegynder
02. december 2006 - 08:51 Der er 1 løsning

TDC sikkerhedpakke bloker Vietcongserver

Hej
Efter den sidste større opdatering af TDC sikkerhedspakken kan jeg ikke køre Vietcong server over lan.
Det drejer sig om 5 pcer med ens opsætning,Dvs. xp sp2, og tdc pakken.Routen er en D-link Gamefull.
Routern er sat rigtig op.Prøvet at gen inst både spil og sikkerhedspakken.
Men over Internettet kan jeg godt lave en server og derfra kobler de andre pc’er til,men som sagt går det ikke under lan.
Hvis jeg frakobler firewallen på serverpcen er der ingen problemer.Men før denne opdatering fra TDC virkede det uden at skulle frakoble denne.
Der er lavet firewareregel for vietcong.exe osv.
Nogen forslag?
Mv.
Avatar billede katemunk Nybegynder
02. december 2006 - 10:55 #1
Hej.Tak for svar.....
Prøvede i mellemtiden at ligge mac adr ind manuelt.Efter dette virkede det så.Ved ikke om dette er normalt.Måske andre kan bruge dette til noget.Du må gerne lukke.
Jan