Avatar billede ck23 Nybegynder
01. december 2006 - 23:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme på et par hjemmesider

Hej

Kender en som har følgende problem

hun kan ikke komme på et par sider, som hun godt kan komme på fra andre computere

Det er sider hun ellers godt har kunne komme på, og har brugt meget, men igennem de sidste par uger, har det ikke været muligt. det drejer sig om 3 fire sider, og de andre sider kan hun godt komme på. Der er intet antivirus eller lignende på den.

Er der nogen der ved, hvad der kan være galt.?
Avatar billede liller11 Nybegynder
01. december 2006 - 23:56 #1
Det er vel fordi hun er bannet pga. uhensigtsmæssig opførsel! Hvis hun skriver FUCK PIK LORT ELLER KUSSE, er hun sikkert på gyngende grund!
Avatar billede ck23 Nybegynder
02. december 2006 - 00:35 #2
Nej, det er så ikke lige derfor. Hvis det var det, så havde jeg godt nok ikke stillet spørgsmålet!
Avatar billede ck23 Nybegynder
08. december 2006 - 12:47 #3
kl
Avatar billede ck23 Nybegynder
08. december 2006 - 12:47 #4
kl