Avatar billede kennijensen Nybegynder
01. december 2006 - 07:56 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Email emne udsendes som sms

Hej

Er der nogle af jer der kender nogle gode løsninger.

Jeg vil gerne have lavet en løsning, hvor der bliver sendt en sms til vores konsulenter, hvis de modtager en email i deres indbakke. Det skal være med besked om afsender, emne og evt. lidt tekst fra mailen.

Er der nogle der kender en god løsning man kan tilkøbe ?
Avatar billede mmmtm Nybegynder
01. december 2006 - 08:23 #1
Du skal bare sætte en videresendelse af mailen på til en sms gateway, så kører det helt ad sig selv. Hvis du ikke har en gateway selv, er der adskillige at vælge imellem, google "sms gateway"
Avatar billede kennijensen Nybegynder
01. december 2006 - 09:28 #2
Jeg er allerede tilmeldt en sms-gateway, så din ide er god nok.

Problemmet er så at jeg samtidigt også ønsker at mailen bliver i mailbakken.

Denne løsning er så sælgerne kan se at de har fået mail og deraf kan køre ind et sted på TDC Hotspot, som vi har abbonement på.
Avatar billede leif Seniormester
01. december 2006 - 09:35 #3
Hvis du sætter Forward på Email via mailboxen bliver den i mailboxen
Avatar billede leif Seniormester
01. december 2006 - 09:36 #4
Altså via Rules i mailboxen
Avatar billede kennijensen Nybegynder
04. december 2006 - 19:02 #5
Jeg siger tak til jer begge. Kan i ikke sende et svar, så i kan dele pointene.

Tak for hjælpen !
Avatar billede mmmtm Nybegynder
04. december 2006 - 19:18 #6
Gerne - men det er altså alt for mange points..
Avatar billede kennijensen Nybegynder
04. december 2006 - 19:21 #7
Overhovedet ikke
Avatar billede leif Seniormester
05. december 2006 - 08:59 #8
Jeg gentager mmmtm's kommentar med at det er i overkanten af point