Avatar billede goddag Nybegynder
22. maj 2001 - 10:22 Der er 12 kommentarer

Hvem kan hjælpe mig - mine emails er væk!

Jeg har geninstalleret nogle programmere, uden at formatere. Og kan nu ikke læse mine gamle mails – hvad kan jeg gøre, er der nogle der kan hjælpe?
Under søg kan jeg se mine mails, men jeg kan ikke læse dem. Mine emails er også blevet væk.

Kærlig hilsen Sus
Avatar billede zorrosbabe Nybegynder
22. maj 2001 - 10:24 #1
Du kan evt. starte med at fortælle hvilket program du brugte til at læse emails med før ?

Gitte
Avatar billede blood Nybegynder
22. maj 2001 - 10:25 #2
Kan du ikke læse?

Når man oprettet et spørgsmål står der højt og tydeligt \"OBS: Spørgsmål må kun oprettes 1 gang !\"

Og så vidt jeg kan se så er dette spm nummer 3
http://www.eksperten.dk/spm/73679
http://www.eksperten.dk/spm/73757
Avatar billede goddag Nybegynder
22. maj 2001 - 10:27 #3
Jeg bruge : Outlook Express.
(Mine emails adr. er også blevet væk.)
Avatar billede blood Nybegynder
22. maj 2001 - 10:29 #4
Du har ikke svaret mig på om du kan læse!
Avatar billede goddag Nybegynder
22. maj 2001 - 10:46 #5
Nej - Jeg kan åbenbart ikke læse,  men jeg havde blot håbet på lidt hjælp, og det er der åbenbart ingen der kan, andet end at brokke sig.
Der kommer således ikke flere spørgsmål fra min side.

SUS
Avatar billede blood Nybegynder
22. maj 2001 - 11:00 #6
Ved du hvad der er faktisk en grund til at et spørgsmål kun må oprettes en gang

Hvis du ikke får svar på et spm, er det nok fordi at der ikke er nogle der kan svare på det.
Hvis alle gik rundt og gjor det så ville de spm som folk godt kan svare på bare smit ned i listen og glemt
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. maj 2001 - 11:12 #7
Avatar billede kurtj Nybegynder
22. maj 2001 - 11:16 #8
Blood>> Du behøver vel ikke indlede på den sure/nedgørende måde. Fortæl en ny bruger I EN VENLIG TONE at et spørgsmål kun må oprettes en gang.
Avatar billede rene72 Nybegynder
22. maj 2001 - 11:17 #9
Emma gads takt og tone :  gads forlag
Avatar billede kurtj Nybegynder
22. maj 2001 - 11:19 #10
;)
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
27. maj 2001 - 14:15 #11
Der er en chance for at du kan få dine mail frem igen....jeg mener at have prøvet det samme før...du skal så vidt jeg husker ind i i menuen VIS og der skulle være en funktion gemt hvor du kan vælge at få dine mail/beskeder vist!

MVH Danny
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
27. maj 2001 - 14:19 #12
Hvilket program benytter du til dine mails? Microsoft Outlook eller Outlook Explorer?