Avatar billede jaiz Nybegynder
30. november 2006 - 14:15 Der er 1 kommentar

Flash 8 / AS2 - Break main fla når der loades content

Hey, jeg har et timeline spørgsmål omkring nogen ting..
Jeg har min main fla, hvor der skal vises nogen grafer m.m. efter timelinen på en extern fla film, men der har jeg jo lavet en preloader som vil køre x antal tid inden videoen starter, derfor vil mine grafer fra main fla'en jo ikke passe til den externe fla hvor videoen køre hvis man ikke har samme forbindelse som jeg laver det på (hvilket er lokalt).

Kan man på en eller anden måde lave en if sætning som gør at min main video først forsætter når min eksterne fla fil er kommet til stage 2 eller til _root.fram(6) f.esk.?

Tak på forhånd
Jaiz
Avatar billede jaiz Nybegynder
30. november 2006 - 14:19 #1
kan man eventuelt lave en global variable som kan køre på tværs af de 2 fla filer så jeg kan ændre f.esk. variablen til loadOk også lave en if sætning rundt om play efter stop ?