Avatar billede fatrix Nybegynder
29. november 2006 - 17:52 Der er 4 kommentarer

importere layers fra en anden .dwg fil

Hey
Jeg har et lille problem i AutoCad

Vi er to som har arbejdet på samme dokument men hver for sig.
Så nu har jeg problemer med at importere layers fra det ene dokument til det andet. Håber nogle kan hjælpe.

-Anders
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. november 2006 - 22:37 #1
Bare brug almindelig copy/paste så får du de lag med ind i din tegning som benyttes af de streger du nu kopiere.
Avatar billede dla Praktikant
30. november 2006 - 08:47 #2
Du kan også gøre det med DesignCenter (Tools/DesignCenter eller Ctrl+2).

Begge tegninger skal være åbne, stå i den tegning der skal have importeret lag, vælg fanen Open Drawings i DesignCenter, klik på Layers. Nu kan du trække de lag over som du skal bruge.
Avatar billede dla Praktikant
30. november 2006 - 08:48 #3
På den måde kan man også importere blokke, dimstyles, layouts mm fra den ene tegning til den anden.
Avatar billede dla Praktikant
13. december 2006 - 16:20 #4
Kunne du bruge svarene? Ellers bare spørg løs.