Avatar billede kelly69 Nybegynder
28. november 2006 - 07:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Det bedste antivirus lige nu?

Hej eksperter:)

Jeg står her, og skal til at have nyt antivirus program, men der er jo et hav af forskellige. Så nu er det her jeg spørger, hvad er det bedste antivirus program? mit tidligere var panda antivirus, det har vel fungeret okay, men det har også svigtet et par gange.
28. november 2006 - 09:23 #1
Avatar billede mcgoat Nybegynder
28. november 2006 - 10:24 #2
Mcafee har altid været mit foretrukne, og har aldrig sluppet noget snavs igennem
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. november 2006 - 10:57 #3
Et af dem der for mest ros for tiden er NOD32.
Ligger i en 30 dages trial.http://www.eset.com/download/index.php
Avatar billede kelly69 Nybegynder
29. november 2006 - 07:32 #4
tak for svarene, jeg tror jeg lige prøver NOD32 i første omgang :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
29. november 2006 - 09:15 #5
:-))