Avatar billede rasmusa Nybegynder
21. maj 2001 - 20:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lyden i en DivX film er foran

Jeg har en divx film der after 12 minutter lavede en fejl så lyden blev ved med at spille, men vidioen stoppede. Jeg prøvede at kører filen igennem divfix, men fik kun en ny fejl ud af det. Nu virker filmen ok, der er kun lidt flimmer der hvor fejlen var før, men efter fejlen, er lyden ca. 1 sek. foran filmen, og det er ikke specielt fedt.

Er der nogen der ved om der kan gøres noget ved det?
Avatar billede grunken Nybegynder
21. maj 2001 - 20:23 #1
Hmm, umiddelbart er der ikke andet at gøre end at hive lyden ud af filen med virtual dub, og derefter sætte den ind med et sekunds forsinkelse

-Grunken
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. maj 2001 - 20:23 #2
ja, køb den originalt på DVD, så får du også souroundlyden med, samt betydligt bedre billede !

//Anders
Avatar billede master_nemo Nybegynder
21. maj 2001 - 20:27 #3
der er noget at gøre!....det der er sket er at du har resumet fgilen, og den lille fejl kommer...det du skal gøre er at finde en der ha den samme fil, men uden fajlen....hmmm..nej gider ikke at fortælle det her da der er en del at gøre...du kan finde guiden her: http://www.gdivx.com/FAQ_Article.php?id=1

/MN
Avatar billede madskp Nybegynder
21. maj 2001 - 23:05 #4
Hvis du kører den fra cd kan det godt give den slags problemer. Jeg plejer at lægge dem over på harddisken når jeg skal se dem så kører det mest stabilt.